понеділок, 11 червня 2012 р.

МОДУЛЬ 7-8
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме… розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
МОДУЛЬ 9-10
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - розповісти один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:.зрозуміти ,що інтернет надає значну кількість ресурсів для допомоги вчителям при вдосконаленні їхнього навчання та сприяє професійному розвитку, містить ресурси для грантів щодо отримання комп’ютерів та програмного забезпечення. Упродовж цієї вправи вам потрібно буде знайти та зберегти посилання на ресурси для професійного розвитку, які ви згодом захочете використати
МОДУЛЬ 11
З усього того, чому я навчилася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде розуміння , що не лише вчителі та однокласники будуть бачити результати їхньої роботи, а значно ширша аудиторія, то вони, як правило, приділяють більше часу та уваги своїм проектам. Це, безперечно, призводить до створення кращих проектів.
05 червня відбувся тренінг "Навчання для майбутнього по версії 10".Цей тренінг допоміг мені розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів.
використання інформаційно-комунікаційних технологій для покращення результатів навчання за допомогою проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів;
 розробка та наповнення навчальних планів та завдань, що відповідають державним освітнім стандартам;
МОДУЛЬ 1
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме навчилася створювати блог,порфоліо,працювати з електронним посібником та ресурсами.
МОДУЛЬ 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме познайомились з методом проекту та створюванням публікацій,створила публікацію.
Модуль 3- 4
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме використання електронних таблиць,текстового редактору
МОДУЛЬ 5-6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: обговорили навички 21 століття,дізналися про авторські права,вдосконалила знання з пошуку інтернет ресурсів