МОДУЛЬ 7-8
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме… розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
МОДУЛЬ 9-10
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - розповісти один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:.зрозуміти ,що інтернет надає значну кількість ресурсів для допомоги вчителям при вдосконаленні їхнього навчання та сприяє професійному розвитку, містить ресурси для грантів щодо отримання комп’ютерів та програмного забезпечення. Упродовж цієї вправи вам потрібно буде знайти та зберегти посилання на ресурси для професійного розвитку, які ви згодом захочете використати
МОДУЛЬ 11
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде розуміння , що не лише вчителі та однокласники будуть бачити результати їхньої роботи, а значно ширша аудиторія, то вони, як правило, приділяють більше часу та уваги своїм проектам. Це, безперечно, призводить до створення кращих проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар